Blondinbimbo.. bella menar jag :P

*suck*
Ja, jag gillar inte att hacka på andra människor (det är skillnad på att gilla och att älska :P) men ibland undrar jag faan vad folk håller på med. Att yta är det som betyder något bland dagens människor är ju inte svårt att fatta, bara att både bella & kenza är så populära är väl bevis nog.

Dagens människor är så extremt fixerade vid att upprätthålla en "brat-status" utåt i så stor grad att de lägger pengar på utsidan i sån grad att kronofogden får jobba övertid. Har man inte pengar så kan man ju alltid skaffa ett av alla de krediter som finns att tillgå nu för tiden. Det gör mig trött.

Jag är allt annat än rik, men jag försöker inte låtsas att jag är det heller. Det gör däremot att man märker av hur utanför man blir "den stora skaran". Att jag inte kan festa så fort jag inte har min dotter t.ex. verkar många gånger förvåna andra. Ett svar som "Jag måste spara pengarna till mat och nya kläder till lilltjejen" verkar inte riktigt gå in.
Har varit med om att många tyckt att det borde fixa sig ändå, men så kan man u för faan inte tänka.

Nåja.. Skulle igentligen bara lägga upp en liten bild och en rad om fröken blondin. Men blev lite mer hehe...
Nåja.. Här kommer det.


Kollade runt bland olika bloggar och "råkade" hoppa förbi blondin-brat och läste detta:
image91

Min enda tanke var bara att de som läser hennes blogg i den mån att de känner igen henne på stan borde ju vara de som har lika mycket vettigt att säga som henne själv, eller?

Då är det ju ganska självförklarande att de inte hade mer o säga tycker jag...

Kommentarer
Postat av: Joel

WORD!!!! Jag tror faktiskt den som kom fram till henne symboliserade en av de smartare Bella-läsarna ;D

2008-04-27 @ 15:07:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0