Fantastiska barn är igentligen.

Lilltjejen är ju helt otrolig.
Vi har ju tagit bort stödhjulen på hennes cykel och tills för två dagar sen så kunde hon inte mer än cykla 10 m rakt fram efter att man fått fart på henne. Igår skulle vi ut och cykla igen, och då lyckas hon putta igång sig utan min hjälp och (om än vingligt) cykla iväg.

Idag så ville hon gå ut på gården och leka lite, som hon gör ibland, men den här gg ville hon ha med sig cykeln. När jag sen håller koll på henne från balkongen så ser jag henne cykla runt som om hon smygövat i flera veckor.

Hur lär de sig allt så fort igentligen? Stod en förundrad och extremt stolt pappa på balkongen och kollade under hela timmen hon cyklade runt iaf. Skulle passat på att diska, men kunde inte sluta titta.

*stolt far*


För att herr J. älskar alla söta bilder och filmer på barn så finns det ju en liten filmsnutt när lilltjejen kom iväg första gg igår :)


Kommentarer
Postat av: Joel

Hahaha, jag har ju fan inga principer alls.. Jag tittade givetvis på filmen..

Skämmes på mig själv...

Det är såna som mig som ger folk som er kraft att fortsätta ladda upp filmerna ;D hehehe

Fan, du ska se att hon vinner OS i velodromcykling om 20 år...

2008-04-26 @ 15:21:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Irené

Ohhh... GRATTIS Thea!!

Jag tog fram Mimmies stora cykel som hon fick för 2år sedan men vägrat använda.
Är inte sådan duktig förälder som du Sketa, jag tyckte hon kunde öva själv med att rulla och bara känna på hojen.
Jag är för lat att springa bakom, grannen gjorde det dock några gånger men hon tjöta efter mamma bara. Hon har cyklat utan stöd evig tid men med den lilla hojen.
Nu ser jag henne knappt alls, vips borta..hm är orolig att hon åker för långt iväg.

Borde skaffa mig en digikamera med, föreviga de där magiska stunderna!

2008-04-26 @ 16:45:58
URL: http://darknessa.blogg.se
Postat av: Josefin

Oohå! NU är hon stor på allvar, cyklar helt själv Utan stödhjul är stort. Du får gratta henne (och dig själv som hjälpt till) så jättemycket med en stor glass från mig (fast du får betala sålänge, haha). Kram kram

2008-04-26 @ 21:44:32
URL: http://josefliinplersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0