Lurar mig själv...

Juppz. Varje gång samma sak. Jag lurar mig själv.

Efter 2 veckor med lilltjejen så känns det som att jag är redo att ta tag i alla små problem i mitt liv.
Dygnen är rättvända, jag sover på natten och är vaken på dagen, precis som det ska vara. Jag känner en optimism inför framtiden som jag inte kännt på länge och jag har planer att fixa det mesta.

Mina planer på saker att göra under de två veckor jag inte har lilltjejen:

¤ Städa
¤ Diska
¤ Plocka undan i förrådet och slänga ut en massa
¤ Återta kontakten med polarna, att verkligen ringa.
¤ Skriva en bunt CV's och söka en massa jobb
¤ Ändra utseendet på den här bloggen
¤ Ordna med sista korten jag tog när lilltjejen var här och lägga upp på bloggen
¤ Handla
¤ Fortsätta sköta min dygnsrytm. Inte vara vaken hela nätter.
¤ Äta regelbundet (och inte var 3:e -4:e dag)
¤ Gå igenom allt pappersarbete (Hemförsäkringsnumret ska advokaten ha t.ex.)


Saker jag har gjort under veckan som gått nu:

¤ Diskat lite av all disk.



Som synes, fast igen... Det tog 2 timmar utan lilltjejen innan jag var tillbaka på stadiet "Vad är det för mening med mitt liv" och nu sitter jag faan fast här igen. :(

Nåja... Kan ju kryssa av att jag iaf skrivit i bloggen, alltid något, eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: joel

fan, om du tar bort en länk i din länklista så kan du stryka uppgiften ända utseende på bloggen också"... man ska inte ta i för hårt.. ;D

2008-04-13 @ 03:56:19
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

"Slut på färg och tapetklister ser man inte när det torkar så vad ska man göra? :P"

Jag kopplar inte det där alls... vem har slut på det? och varför undrar du då vad du ska göra...

du är ju singel, stäm träff med Lena Handen, hon är svaret på alla frågor ;P

2008-04-13 @ 05:53:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Irené

Du har glömt en sak i din göra lista..hum!!
Fast klart..hade du tänkt att den skulle betas av innan årets slut så..vettefan om jag har lust att vänta ;)
Jag kommer ju hamna längst ner isåfall på den.
KRAAAAAM

2008-04-14 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0