Tillägnad Joel

Juppz... Har tråkigt i väntan på att klockan ska ringa så att jag kan vakna seg som faan och behöva gå upp.
(Har jag sagt att jag har sömnproblem? :P)

Tänkte tillägna herr Joel en liten fin beskrivning av vad jag antagligen tjatat sönder honom på snart.
Headern på kategorisidorna! :P

När man besöker herrn i fråga så ser hela sidan suveränt bra ut, som nedan...
image85



Sen när man kollar lite extra (nyfiken skit utan liv som man är) så kan man ju alltid klicka på någon kategori...
image86
Dagens fråga t.ex. :P


Men men... Då ser man ju inte riktigt Joels vackra(?) ansikte. :(
image87


Den feta jekla texten är ju i vägen, är det censur?


Ajja... Hoppas detta hjälpte dig ponken :P

Kommentarer
Postat av: Joel

*ASG*... HAHAHAHA!!!

Du har FÖR mycket fritid... fy fan va kul...

Underbart inlägg...

*ASG*

Det kommer givetvis länkas i dagarna.. Hahaha... Det gjorde min dag :D

2008-04-21 @ 09:00:01
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Joel

och fan... jag försöker hitta ett bra sammanhang där jag kan få in det här inlägget... men hjärnan står på brainfreeze...

hmm... men det kommer, det kommer.. om du inte lyckas radera din blogg igen ;D

2008-04-23 @ 05:30:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0