Jävla vecka! (nej, inte djävla!)

Fy faan. Vilken jävulskt hemsk vecka det vart. Sömnlösa nätter har blandats med slitiga dagar.

Fronten till lådorna till bänken jag snickrar ihop till lilltjejen börjar iaf bli klar. Efter det är det bara "finslipet" kvar och sen är det dags att måla skiten så man kan ta med sig den hem. Äntligen. Ser jag en enda bräda till efter det här kommer jag hänga mig, så trött på att hyvla och limma brädor. Nepp. Nästa projekt kommer jag köpa färdiga plankor i rätt brädd till innan jag rör ett finger.

Annars har det inte hänt mycket alls i veckan. Webservern har setts över ytterliggare och jag tror jag fått kläm på hur det hela fungerar nu. Massa kod i en liten textfil och allting ser så mycket bättre ut, nu är det bara ehm. designen kvar och eftersom jag suger på den grafiska biten så antar jag att det kommer ta en jekla tid. Men det ska göras!

Efter en helseg vecka så var iaf lördagen riktigt trevlig. Inte nog med att jag lyckades sova ut ordentligt för en gångs skull, jag hade jekla kul ute på krogen med. Detta trots att jag hamnade på Bogrens denna gången. Tänka sig att stället som jag undvikit som pesten pga känslan av barndisco visade sig vara ett ställe med blandat folk runt min ålder. Det finns uppenbara hopp för det stället med verkar det som, fast det kan ju vart en engångsföretelse.

Kvällen avslutades med ett trevligt möte med en ehm.. konstnär(ska?)/poet/författarinna som visade mig att det finns trevligt folk på besök i stan ibland. Det tackar jag för ;) . Sen var det en taxiresa hem och ytterliggare en massa sömn. lagom trevligt utan att man gjort bort sig allt för mycket. Bra det (och ovanligt)


Idag har jag latat mig, plockat isär en gammal bärbar skitdator och käkat pizza. Det är allt jag tänker göra med, söndagar är vilodagar! :D

*suck*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sedärja

2008-08-04 @ 15:52:00
URL: http://leia-vem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0