Partyajje!

Japp. Inte nog med att kameran hämtats och invigits, det blev dessutom på en fest den fick komma till användning först. Var riktigt kul fest med och en och annan lite ehm. Puss fick man sig ju så jag klagar inte ;)

Orkar inte skriva utan slänger bara upp en massa bilder som ingen intresserar sig av. Detta bara för att jag é så glad över att jag fick min kära kamera :D (om ni undrar varför alla ler så förbannat så hade min käre kamera ett läge där den tog kort automatiskt när den kände av att någon smilade :P)



Sådär hehe Borde räcka... :P

Förrövrigt var det så här jag såg ut när jag kom hem dagen efter...


Antar man ska vara försiktig med vem man pussar på, men vafaan, jag klagar inte  ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt klart att det ör gretas. vad annars? :)

nu är jag så jävla sömning så varför jag sitter här vet jga inte, fys käms. godnatt.

2008-08-10 @ 04:24:39
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Irre Partypinglan

VAA!!

Är du ute på party och pussas.

Hm..jag vill ju också ha puss jue "ledsen"

2008-08-11 @ 00:41:45
URL: http://darknessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0