Sent som tusan igen....

...men sitter man och pratar med en person som har en underbar personlighet så är det ju inte konstigt att man fastnar.
Ibland är det konstigt hur man bara råkar springa på folk man aldrig träffat förrut trots att man bor i en liten stad som Skövde och att man håller sig på samla gamla ställen som vanligt.

Ja ibland är livet underbart överraskande. Det är sådana här ögonblick man letar efter i livet, de där som man tror inte finns längre. Man går runt och tänker "Nu finns det ingen mer intressant person att träffa här, jag har mött dem alla" och när man är som säkrast på att så är fallet så tro faan *poff* så finns hon där ;).

kanske tur att det inte är så varje dag iaf, då hade man ju vant sig och "de där ögonblicken" hade aldrig haft samma charm som de har nu.



to be continued...

Kommentarer
Postat av: Maja

lämna din åsikt du med ang unga föräldrar

2008-08-11 @ 02:31:12
URL: http://futurephilosophy.blogg.se/
Postat av: Kom ihåg mig?

Jag tar det som en komplimang ;p

2008-08-11 @ 02:31:46
Postat av: Hanna

Wow, vilken hedersplats. Jag känner redan att prestationsångesten kommer krypande.



och ja, i ett förhållande så behöver jag ju tvätta massa kalsonger, de tar grymt mycket mer plats än bara mina små trosor :)

2008-08-11 @ 08:49:18
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Maja

Men härligt hörru du... vad äre för donna du träffat? ;)

2008-08-14 @ 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0