Bortappad

Jag har fått ett återfall...

Jag har hamnat i svackan igen där jag tappar kontakten med kamraterna och låser in mig i min egna lilla "bubbla". Det är inte bra alls. Har inte fått något gjort den senaste tiden, disken har stått orörd i några dagar, dammsugaren står där jag ställde den för en vecka sen i en rush av hopp i att jag skulle städa och jag flyr till fiket varje dag istället för att göra en enda vettig sak.

Måste ta mig ur det här innan helgen nu och få ordningen tillbaka i mitt liv, ja iaf den ordningen jag hade innan då jag fick lite gjort och träffade någon jekla vän iaf.

Det är inte lätt att hitta inspiration till att ta tag i ens liv när man samtidigt mer och mer inser hur mycket man avskyr sitt liv just nu. Ja, inte själva livet då men tillvaron. Jag behöver så mycket i mitt liv för att må bra just nu så att jag inte vet vart jag ska börja så istället försvinner all tid till att fastna framför datorn, på fiket eller i soffan.

Har fortfarande inte tagit på mig kläderna sen jag gick upp för en massa jekla timmar sen, och jag som skulle handla lite, diska och hälsa på morsan på middag idag...


Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ju mer du tänker på hur mycket du måste komma i ordning, ju mindre kommer du göra det. Det kommer finnas svackor. Försök att acceptera de istället för att kämpa emot dem. Det kommer lösa sig ändå. Kramar

2008-02-21 @ 15:55:18
Postat av: Gonza

Jag blir fan lessen när ja läser ditt inlägg. Sluta göra mig lessen.

2008-02-21 @ 15:57:22
URL: http://onza.blogg.se
Postat av: Tess

du kunde ringt juuu.. hade kunnat göra nått åt det! *kram*

2008-02-21 @ 20:33:42
URL: http://tussums.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0