Kalasat klart!

Sådär. Nu har jag vart och firat lilltjejen och det var faktiskt riktigt trevligt, om än lite segt.
Det var bara jag, lilltjejens mamma, hennes man, lilltjejens mormor och farmor som var där.
Ja och två vänner till lilltjejens mormor.

Så det blev tårta, kaffe och skvaller medans jag och exet byttes åt med att leka med lilltjejen.
Tog lite bilder och tre av dem lägger jag upp här :)

Lilltjejen blåser ut ljusen

Första tårtbiten :)

Jupp. En trumpet fick hon :P

Det var inte mycket till presenter hon fick idag. Alla presenter från sin mamma fick hon ju när hon fyllde igår och alla presenter från mig och min del av släkten får hon när vi har ett "extra kalas" när hon är hemma hos mig igen.

Det finns lite positiva saker med separerade föräldrar ändå, det blir dubbelt upp av alla högtider :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0