Mitt liv är verkligen upp o ner...

Det är onsdag nu, kl. är över tolv på natten (ja 1:29) och om någon frågar mig vad jag minns från tisdagen så har jag inte mycket att svara.

Faan. Det känns alltid som att jag börjar få grepp om mitt liv efter att lilltjejen vart här men så vänder det alltid helt om bara någon dag efter att hon åkt till sin mamma. Varför ska det vara så?

I måndags hade jag och lilltjejen jättekul och lekte och hade oss. Sen kom hennes mamma och hämtade henne vid halv fem och jag drog en sväng in till fiket i stan och fikade med polarna. Sen blev det film och tacos hos mig, vilket oxå var trevligt.

Vid tolvtiden så drog polarna hemmåt och jag satt några timmar vid datan innan jag la mig. Vaknade vid 10-tiden och insåg att jag missat mitt möte med psykologen så ringde och bokade om, vilket inte var något större problem.

Sen la jag mig en stund till... Vaknade för 30 minuter sen! Vafaan. Jag har sovit bort hela tisdagen. En hel jekla dag!
Ska lägga mig och se om jag kan somna o sova bort den här natten med, så kanske jag för första gången på länge är utvilad på dan..

*suck*

Kommentarer
Postat av: Maja

Kroppen känner när den behöver sova. Bra att du lät den göra det.

2008-02-13 @ 11:53:28
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Maja

Jag brukar kunna skämmas för det mesta.

2008-02-13 @ 12:38:14
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0