Nostalgitrippar!

Hultsfred 1995 - Första året jag var på festival.

Aldrig varit så bra väder som det var då. Ah...
Fast hultsfred det året slutade med ett stort upplopp och kravallpolis. Synd det.






Rammstein - Engel (Hultsfred 1997

Det här är en av de bästa band jag sett på Hultsfred, fy faan va grymma de var. Alla eldshowerna gjorde sitt med men jag minns hur trycket var, ah... Tårögd, håret reser sig och jag vill resa tillbaka i tiden. Ingenting blir lika bra som det var de första åren på Hultsfred. Hela det gänget man var när man var där, allting var fortfarande relativt nytt, inga förpliktelser.

Jag liftade faktiskt dit utan pengar och fixade armband för att gå in väl där... Ah...









The Cure - Want (Live at Hultsfredfestivalen 1996)







METALLICA - ROSKILDE 2003

Ah, minnen. Mitt i högen stod man och var besviken hahaa.... De sög fram till sista 20 minutrarna när de äntligen spelade deras gamla låtar. Näpp. Iron Maiden var grymt mycket bättre´, men hittade inte deras video på youtube så får nöja mig med denna hehe...

Det var iaf full ös... Faan, jag och exet skulle dit året efter med sa vi men efter ett positivt gravtest veckan efter roskilde sköt vi upp det ett år. Fast eftersom vi separerade någon månad innan roskilde 2005 så sket det sig då med :(






Ah, skulle inte få plats med allt man sett här hehe... Är på nostalgiskt humör idag. Antagligen ytterliggare en fas i min längtan efter ett annat liv än det jag har nu *suck*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tänkte säga att du missat den bästa Black Sabbath, med Ozzy på Hultsfred 98. Men efter att ha kollat på youtube, så insåg jag, med sorg i hjärtat, att den inte fanns. :(
Så du är förlåten. hehe.

kramar.

2008-02-21 @ 09:30:33
Postat av: Sketis

Hehe Black Sabbath sågs och avnjöts :D

2008-02-21 @ 20:10:26
URL: http://sketaful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0