18 Januari 2008 - Morgonjävel

Me me meAh, vilken jekla natt det vart idag(?), har inte lyckats få en enda minuts sömn. Tankarna i huvvet har hållt mig vaken. Det är förjekla jobbigt att man inte kan stänga av hjärnan när man vill och bara tuppa av i sängen.

Nu sitter jag här, kroppen skriker efter sömn medans hjärnan verkar ha fastnat i en loop i sitt jekla sätt att rabbla upp saker som måste göras. Jag får inte sova nu, jag måste springa runt på stan som en tok och prata med "rätt" människor innan klockan blir för mycket.

Förhoppningsvis somnar jag i tid ikväll så att min dygnsrytm kommer tillbaka.


Men men...
Och inte nog med det, om åtta jekla dagar ska man behöva tänka på att man blir ett år äldre. *suck* Tycker inte jag behöver fylla på med åren längre, är gammal nog. Min barnasjäl känner hur kroppen växer ifrån... Inte kul alls..

Kommentarer
Postat av: Flickan

Haha, jag brukar också ha så sjukt svårt att somna, men att sova länge, ajaj det är farligt! :-)

2008-01-18 @ 15:58:18
URL: http://sunkflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0