25 Januari 2008

Huga. Vilken stressdag det vart idag, och helt till onödan. Skulle hjälpa en kompis bygga upp en scen inför en spelning ikväll vid 14:30, hämta en tårta strax innan dess för leverering till an kompis och lämna en hel låda kort till mitt ex runt samma tid.

Stressat in till stan bärandes den stora kortlådan, sprang till stammisfiket för att lämna lådan medans jag hämtar tårtan och helt upp i varv. Då ringer exet och säger att hon inte hinner ta korten idag (och jag som burit skiten in till stan) och sen ringer polaren och säger att vi ska fixa scenen först vid 16:30.

Så där satt jag med en massa extratid och ingen att göra. Blev till att leverera tårtan och sen sitta och ta en fika medans jag själv kollade igenom 8 års fotografier. Men gud vad kul det var. Massa bilder på en lilltjej när hon var riktigt liten och en boost för det dåliga minnet. Vad mycket fina och roliga saker man igentligen gjort under sitt liv som man glömt bort. Kul att minnas igen, även om allt är förbi nu.

Efter att polarens scen var färdigriggad så stannade jag iaf kvar och lyssnade på hennes och några andras band spela. Var riktigt bra band faktiskt och jekla trevlig.

Efter det blev det en sväng på krogen som inte slutat förrän nu. Har haft skitkul idag iaf, och efter att jag lyckats få in katten och gått o lagt mig så ska jag sova så jekla skönt.

När jag vaknar imorgon är det snabbdammsugning av lägenheten som gäller (hela lyan är iordningplockad för att lätt dammsugas) och sen är det iväg på fest. Fyller ju år nu (lördag) så det ska firas/sörjas och vi ska ha en megafest hos polaren som passar på att inviga sin nya bar samtidigt. :)

Men men... Nu ska jag ropa på katten...

Kommentarer
Postat av: Maja

Typ supergrattis till dig, min vän :):) Kramar!

2008-01-26 @ 10:46:59
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0