Ändringar, ändringar...

Jag har idétorka när det gäller utseendet på den här jekla bloggen, men jag har gjort lite småändringar iaf.

Den största ändringen är länksamlingen. Då jag bara kommer ha andras bloggar länkade där så har jag döpt om "länkar" till just "Andra bloggar" och kopplat loss det från vänstermallen till en egen mall. Ändrade även utseendet lite och ökade storleken och länkegenskaperna för att den skulle synas mer, allt för att göra mer reklam för andras bloggar. Snällt av mig va? :P

Ikväll (om jag orkar) ska jag bara flytta den boxen till toppen så den syns på en gång när man besöker den här eminenta bloggen.

Just nu är ändringen endbart gjort på den "blå" sidan, så om ni har valt att ha sidan rosa (vilket jag inte kan förstå varför isf för den é skitful :P) eller kör "pure" så syns ingen förändring.

Lev väl :)
Busfröthea

Kommentarer
Postat av: Linda

Samma här, men ja tycker din e snygg!

2008-01-18 @ 14:53:22
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Linda

haha det är sant, äh ja kan ju ta en pepparkaka till :) eller nån annan småkaka :D

2008-01-18 @ 15:25:35
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0