Guten Tag!

Juppz. Den här morgonen började tidigt och utan att jag vart uppe hela natten. :)

Jag gick faktiskt och la mig för att vila lite redan vid halv sex igår kväll men vaknade inte förrän kl. två på natten så jag släckte ner i lyan, kollade datan en snabbis och sen gick denne herre och la sig igen. Tur det också för hade jag stannat uppe längre hade jag väl antagligen piggnat till och inte kunnat somna om.

Som det vart nu i natt så har jag legat och vridit mig lite men jag har iaf sovit till halv sju. Nu är det en ny dag att ta tag i och eftersom jag känner mig hyfsat utvilad så kanske jag har energin till det för en gångs skull. That would be the first! :P

Däremot så har jag drömt en massa både skrämmande och oroväckande inatt. Verkligen helkonstiga drömmar. Men men. De har jag inte fått ordning på i mitt lilla huvud än (nej, inte det huvudet! Snusk! :P) så innan jag ens kan knappa ner det på datan så måste jag nog försöka gå igenom lite själv vad det var jag igentligen drömde. Jag vaknade iaf med kroppen fylld av en massa blandade känslor och jag minns tillräckligt för att veta att drömmarna var en stor anledning.


Men men... Plocka in tvätt, dricka kaffe och förbereda mig inför en tur in till stan, det är vad jag ska göra nu iaf.

Byé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0