Hehe...

Satt och kollade igenom bilderna från 2007.
Har tillfälligt kopplat in nätagget från min compaq till den datorn som nätdelen brann för så att jag kan kolla att allt annat fungerar. Tyvärr är ju compaq så dumma i huvvet att de inte gör som alla andra och kör med standard på utformningen av sina saker. Så med andra ord så passar bara compaqs delar till compaqs datorer.

Min dator ser ut så är nu tack vara det:

Tyvärr funkar det ju inte att ha den i lådan
så den får ligga ovanpå lådan istället och
den jekla datalådan måste ligga ner :P



Nåväl, det var ju inte det som var det roliga med bilderna jag kollade igenom (förrutom då att de fanns kvar, det var ju en rolig upptäckt :P). Nej, det som var roligt var att se alla saker man gjort under året 2007. Som när jag skulle raka av mig håret t.ex. och tänkte att man kunde ju leka lite innan man rakar av allt, det ska ju endå av alltihop sen endå.

Så här blev det när man lekte med trimmern...

Visst var det vacker haha :P




Ajja, datorn verkar ju fungera som den ska nu så det var nog bara nätdelen det var fel på. Skönt det, men måste skaffa en ny som passar i lådan för den kan inte ligga öppen såhär när man har både barn och katt som springer runt i lyan.

Ah.. nu ska jag sova.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0