Jaha...

Japp, då har jag mekat en stund här nu och jag ska försöka att inte tröttna innan jag är klar (Har en tendens att inte avsluta mina små projekt)

Än så länge är det bara två små saker som stör mig med det här stället.
Jag skulle vilja ta bort bloggens namn från att skrivas automatiskt mitt på logotypen (vilket jag just nu löst med en ful punkt som namn) också skulle det vara underbart om man kunde få den här sidan att fungera med scribefire då det är ett grymt smidigt sätt att uppgradera bloggar på.

Men förrutom det, och min totala oförmåga i att meka med xml kod så är jag ganska nöjd med det här stället.

Framtiden får utvisa hur nöjd jag är :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0