Jävla skit!

Jaha, så har man suttit här och mekat iordning bloggen till att bättre passa in på hur jag mår just nu. Inte ledsen, inte deprimerad heller direkt, men jag känner mig, ja ehm... mörk i sinnet.

Tyvärr ballade hela skiten ut och den headern jag la upp hamnar som bakgrund lite överallt på sidorna när man kollar. Har testat allt jag kan tänka mig, men skiten vill inte försvinna så nu ger jag upp för idag. Ska till socialen och prata med psyk om 5 timmar typ, känns drygt haha...

Ajja... Ett glas vin till...


Edit: Fixade det, gött... Bara formulärfälten kvar då, de kan ju inte bara skina vitt som de gör nu, bländas ju av det hehe
Men det är morgondagens projekt...   ....om jag orkar. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0