Linda Perry

Ah, sitter man här en natt igen med tankarna i huvudet och dämpad belysning. Att lyssna på Linda Perrys "Success" gör ju inte tankarna gladare direkt.

Men jag gillar Linda. Något med hennes mörkare låtar slår an en stämma i mig, och det känns som att man har någon som förstår en när man sitter och grubblar över skiten i ens liv.

Inte många vet vem fröken Linda är har jag märkt. Hon är nu en av världens mest kända låtskrivare, även om hon inte är så välkänd bland "den vanliga människan". Mest känd är hon nog som sångerska i 90-tals bandet "4 Non Blondes" som hade en hit med sin enda skiva. (ad nu faan den hette)

Här kan ni lyssna på låten Success av henne iaf:

Linda Perry - Success

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja men då har jag iaf hittat hit nu :-) skulle nog skaffa mig en sån här blogg ist för den jag har nu.. för skojs skull? nej.. för att ha det så fint som du har det :-D

men hörru.. vilka är det som pussar i bakgrunden? du? hö? hö? höööö?

Kramar i mängder!

2008-01-15 @ 20:41:08
URL: http://synonymer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0