Litet roligare inlägg

Jag tänkte att jag kunde bryta min lilla mörka trend och slänga upp lite roliga sitat om olika saker. De flesta är dock tagna från skrattnet.se så kika gärna in dit för mer humor.

Barn talar om kärlek
"Jag tror att det är meningen att du ska bli skjuten med en pil eller nåt, men resten ska inte vara så smärtfyllt."
Manuel, 8 år


Hur känns det att bli kär?

"Ungefär som en lavin där du måste fly för ditt liv."
John, 9 år


Spelar det någon roll hur man ser ut?

"Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig. Jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med än."
Brian, 7 år



Åsikter om kärlek:

"Jag är för kärlek så länge det inte händer när det är något bra på TV."
Jill, 6 år

"Kärlek är löjligt... men jag kan tänka mig att pröva det någon gång."
Floyd, 9 år


"Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har gömt mig ända sedan jag var fem, men flickorna hittar mig hela tiden."
Dave, 8 år


"Kärlek är det viktigaste som finns i världen, men baseboll är ganska kul också."
Greg, 8 år


----------------------------------------------------------------
SPORTGRODOR

Den tog i magen... långt ner i magen... det gör väldigt ont när bollen tar så långt ner i magen...

Dunga tar Baggio bakifrån... de känner ju varandra sedan tiden i Fiorentina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0