Manligt klimaterie?

Ja, kan en man hamna i klimateriet?

Om det är möjligt att hamna i klimateriet som man så har jag definitivt hamnat där nu. Jag har märkt att mina känslor kan te sig väldigt ehm... ...Stormiga är nog en nära beskrivning.

Jag kan sitta glad och pigg och bara titta på TV så rätt som det är så kippar jag efter andan och känner nästan tårar komma, och varför? Jo, en jekla reklam för blöjor gick på TV och visade upp några bebisar krypa runt! Vad är det här???

Ok, jag kan erkänna att ända sen min dotter kom till denna värld så har jag alltid blivit lite tårögd av allting som visas med barn och jag antar att det är ganska normalt (jag hoppas det iaf :P), men nu på senare tid har det blivit lite väl mycket. Det kan närmast jämföras med känslan när man har panikångest fast med en djup "Åhhhh" känsla.

Värst är det när det handlar om sorgliga händelser där barn är inblandade. Om jag bara skulle släppa allt där så hade jag kunnat vattna alla växter i huset (och jag har faktiskt en del "riktiga" växter).

Nepp, det är inte bra alls.

Kommentarer
Postat av: Maja

Manlig klimakterie? Det borde väl vara gubbsjuka då.
Haha!

2008-01-12 @ 19:19:13
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Sketis

Nu tycker jag du é dum :P

2008-01-12 @ 22:23:24
URL: http://www.nogg.se/sketaful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0