No sleep for the wicked...

Jaha.. Åter igen en sömnlös natt, men vad hade jag väntat mig. Ska träffa psykologen klockan 10:30 idag så antar att det har påverkat det lite. Hatar verkligen att behöva sitta och prata om mig själv.  Visst, säg att du har något problem så är jag säkert full med goda råd, men att at itu med mina egna är en annan femma.

Igentligen vet jag på ett ungefär vad jag borde göra för att må lite bättre, men det är ju faan så mycket lättare att veta om det mot vad det är att faktiskt utföra det.

Varför ska livet vara så krångligt?

Jag minns iaf fortfarande när jag mådde bra, minns bara inte hur det kändes...

Kommentarer
Postat av: Maja

Mmm, det vet vi väl ändå allihopa faktiskt. :P

2008-01-23 @ 09:40:27
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0