Sömn del 1

Kan ju säga direkt att mitt lilla försök att komma isäng i tid igår så jag skulle orka upp tidigt idag inte fungerade speciellt bra. Var vaken till efter midnatt endå och sov till tolv idag.

Men...
Jag vaknade helt utvilad, full av energi (och inte den destruktiva) och mådde hyfsat bra. Så något gott fick det väl med sig antar jag. Känner mig iaf pigg och frisk som en nötkärna just nu, får se hur länge det sitter i och vilken tid jag slänger mig i säng ikväll.

Igentligen skulle jag vilja ta några glas vin och gå ut med glada vänners lag idag. Men en koll på ekonomin säger att jag inte kommer göra mer än ta en kopp kaffe idag, som resten av veckan med andra ord.

Nåväl... Nästa helg ska jag garanterat festa lite iaf, måste ju dricka för att glömma när man fyller gubbaår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0