Apache webserver

Afaan... Sitter och mekar med egen webserver nu och försöker förstå mig på hur skiten funkar. Lite småkul är det men just nu leker jag med ikoner (inte alls klart) och hur den allting visas automatiskt.

Får se om man orkar göra något intressant av det i framtiden, men just nu har den mitt intresse  i ett fast grepp.  Nåbäl, nu är det sommar igen iaf, strålande väder och hur varmt som helst så dags att dra mig till sjön med lilltjejen. :D

Skulle gärna lägga ut adressen här, men med tanke på det "temprära" innehållet jag har där så kanske jag får besök av herr blå om jag lägger upp den här, vem vet vem som råkar läsa här. :P (Inget kinky, bara typ, lite tankade låtar, filmer etc...)
Nåväl.. SUNSHINE!!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Var med och rösta fram Veckans blogg här:

http://junitjejen.se/2008/july/rosta-pa-veckans-blogg.aspx

Ha en trevlig dag!

2008-07-22 @ 11:52:51
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0