Kameran kaputt!

Faan. Lilltjejen trodde hon var fotograf och lånade min fina lilla digitalkamera. Slutade med att jag nu har en hel jävla bunt kort på min grannes lägenhet (det var där vi var) och att kameran inte fungerar längre.

Eller ja, den fungerar att ta kort i dagsljus med, men blixten är sprängd. Att tappa/slänga den i backen 3 gg räckte uppenbarligen för att spräcka höljet och kvadda blixten.

Så med kameran på lagning så sitter jag här och bara önskar att jag kunde ta kort, trots att jag antagligen inte skulle tagit ett enda just nu om jag haft den. Men eftersom lilltjejen och jag är lediga helt i två veckor från dagis och allt annat så hade det ju vart skönt att ha den då.


Dessutom har jag problem att hitta badankor i plast att ta kort på om jag inte har kameran och det har jag ju lovat att jag skulle göra. :P

Kommentarer
Postat av: Joel

ja, dom där badankorna ska ju vara fin fina porträttfigurer sägs det.. Jag vet inte, jag har ju inte sett någon.



;)

2008-07-14 @ 11:02:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0