Mörkt och rött igen...

...på bloggen hehe. Hittade de gamla mallarna liggandes på hårddisken så jag kunde fixa till mitt lilla misstag med bloggen. Gamla designen tillbaka igen. Undrar om Joel ser texten nu? ;:P hähä

Fast sedan blogg.se gjort sin flytt så har jag upptäckt att jkag var tvungen att länka om alla bilder, bakgrunder o skit för adresserna hade ändrats. Skumt, skumt och onödigt. Nu är det en jekla massa engelska oxå.. (fast jag kan eng så vafaan hehe)


Vilket liv det vart här igår. Var över på kaffe hos grannen och lilltjejen och hans barn bara retades, bråkade och grät.
Sen gick vi hem till mig allihop och efter en stund så började lilltjejen och grannen s dotter leka hur bra som helst.
Efter en stund på lekplatsen så följde grannens lilltjej med hem och de lekte fram till 23(!) och hade det trevligt medans
jag bakade bullar.

Bullar ja...
Räknade lite fel på bullstorleken. Blev gigantiska bullar :P
Stora bullar i bullerbyn...
(jag har en stor ugn, borde fått plats fler bullar då :P)


Ajja, det var en hyfsat bra lördag iaf, även om vi glömde äta godis. :)

Kommentarer
Postat av: Joel

PLASTANKOR:: VI VILL HA PLASTANKOR!!!!

2008-07-01 @ 14:34:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0