Japp.

Ja det var ett jekla tag sedan jag skrev här sist. Hur sammanfattar man all den tiden igentligen? Jo, det gör man inte haha.. kanske lite då.

Sen senast har min dotter fyllt år och firats två gg om (en gång hos sin mamma med mig min och exets mor m.m. och en gång hos mig med mina mostrar m.m.) lilltjejen och jag har besökt badhuset (igen) hon har hoppat i vattenpölar och vart med i tidningen hehe...

Hon var även med i radion då de intervjuades över det nya dagiset som ska byggas. Det var ju dagisbränder här minst en gång i veckan för ett år sen nu (vilket ni få som läste min gaaaamla blogg vet om) och har nu äntligen kommit överens om hur det nya de ska bygga ska se ut.

Vad mer, vad mer... ?

Asch, skit samma. Lite bilder från veckorna som gått får säga sitt istället. Ha det! :)


En skitig Thea som tillslut hamnade i badet :P



Första två bilderna så firas hon hos sin mamma, andra två hos mig (eller ja, vid var hos min mor).
Hon krävde likadan tårta på båda ställena med, en rosa princesstårta med gul blomma och gröna blad hehe...



Lilltjejen på badet, mittenbilden visar förresten vilken ordning hon har. Slocknade fem min efter vi kommit hem.


image66


Kommentarer
Postat av: Sketis

Ja tro faan blogg.se krånglade innan jag var klar med allt.

Sista bidlerna är iaf från vår buske-kojja som hon kallar det och hon höll på att laga mat :P

2008-03-12 @ 20:54:00
URL: http://sketaful.blogg.se
Postat av: Maja

Ja vad hon är gullig. Hur mår du nuförtiden? Vad händer? Sjukskriven än?

2008-03-12 @ 21:39:02
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Sketis

Kanske inte sjukskriven längre snart hehe. Det får vi se, vet inte än. Jag gör inte mycket alls nu för tiden, försöker ta tag i lite lösa trådar och få någon slags ordning, men annars så är det tomt, händelselöst men helt ok.

I'm feeling content, eller hur man nu säger på eng. Vet ingen riktigt bara mening på svenska som säger det lika bra. :)

2008-03-14 @ 06:06:03
URL: http://sketaful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0