Det är lätt att vara "vis" i efterhand...

Det sägs så iaf varje gång någon klagar över hur jobbigt "dagen efter" är, speciellt om man har en massa andra saker att göra då som man beklagar sig över det.
Har vart med om en massa diskutioner i form av:

- Fy faan, skulle inte druckit igår när jag skulle hjälpa morsan tapetsera idag.
- Haha. Det skulle du ju faan tänkt på innan.

Nåväl. Nu ska jag vara så förbannat smart att jag tänker till innan bara för att skilja mig från mängden.
Om några minuter ska jag in till stan och köpa mig några öl, sen hem, laga mat och vid 4-tiden kommer morsan och hämtar lilltjejen och jag ska iväg på lite festlighet. Förutom det så mår jag kanska kasst då en släng av förkylning hållt mig halvt medvetslös i två dagar.
Som om inte det är nog så måste jag på dop imorgon, ganska tidigt. Det kommer bli skitjobbigt och jag kommer antagligen känna mig död när jag dyker upp där.


Hmmm... Näe, kände mig faan inte smartare bara för att jag tänkte på det i förväg. Vad menar de då?

Kommentarer
Postat av: joel

aaah, vem vill inte må dåligt tre gånger...

En innan, en under och en efter...

Ännu värre är meningen.. Jag sa ju det... AAAAH! Dom som säger det vill man ju inte alls strypa en aning..

2008-05-27 @ 11:58:05
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0