Svårt ibland...

...att finna orken att hålla en blogg uppdaterad.

Har hänt en massa senaste tiden iaf. Fått ytterliggare två (2) brev från advokaten angående vårdnaden. Det verkar som det blir mer och mer skitsnack nu, trodde inte det skulle det.

Ett av de sakerna som kommit upp i breven är att jag uppenbarligen skulle göra narr av mitt ex i min blogg. Det stämmer ju knappast vad jag vet, men om någon som kollar in här skulle orka så får ni gärna leta igenom min lilla blogg och berätta om ni hittar något som skulle vara rena påhopp på henne.

Och till mitt ex.. Ja.. Välkommen till min blogg :)

Kommentarer
Postat av: anonykm

du har skrivit en del saker som hon kan ta som påhopp, ex. hur hon " dumpade" lillfia hos dig när de skulle på bröllop, du skrev oxå att de säkert tyckte det var besvärligt att ha henne med sig. Sen skrev du att de på dagis sagt att hon sagt att hon inte ville ha gemensamt möte.. lite såna småsaker ( en hel del faktiskt) som jag antar hon tar som skitsnack.. för helt ärligt om hon vore jag skulle jag ta det så och bli skitförbannad

2008-09-20 @ 15:37:04
Postat av: Josefin

Blir så ledsen när jag läser om allt, jag vet vilken underbar pappa du är och hur otroligt mycket du älskar Thea. Hoppas innerligt att det finns vuxna människor som begriper att ett barn behöver båda sina föräldrar i sitt liv, det är ju hennes barndom, lycka och liv det handlar om. Du vet ju själv att jag kommer från en familj där det fattats ett barn, jag vet hur hemskt det är.. hur ont det gör för så många. För Theas skull måste det finnas de som kan förstå.. och för din också, självklart.



Kramar i mängder

2008-09-20 @ 23:18:29
URL: http://metrobloggen.se/josefliin
Postat av: Sketis

@anonykm Sant. Att hon "dumpade" lilltjejen hos mig var lite väl dumt skrivet.



Att de på dagis sagt att de inte ville ha gemensamt möte var ju däremot ren fakta. De sa ju det.



men länka gärna in de inlägg om det, får se om det är några jag inte hittat. För jag vill veta så jag kan få en syn på hur det ser ut. Det mesta är ju skrivet när det bubblade av det i mig så jag skrev ju bara av mig ganska "rakt ut". Vore bra att se det när man inte har det precis liggandes under ytan.





@Josefin Tack! :)

2008-09-21 @ 01:30:24
URL: http://sketaful.blogg.se/
Postat av: Fia

Nämen. Spelar inte Lunarstorm någon roll längre? DET är vad jag skulle kalla påhopp.

2008-09-21 @ 01:34:39
Postat av: Maja

Jag tycker att man ska skilja på skitsnack och fakta. Om någon beter sig på ett visst sätt så kan det låta som skitsnack när någon berättar om det, men ifall det faktiskt är sant så är det bara fakta.

2008-09-28 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0