Partionering åt helvete...

Partionerade hårddisken igår. Hårddisken som windows låg på. Inga problem alls, gjort sånt förr och vet hur det fungerar. Nu råkade det tyvärr bli fel på programmet halvvägs genom partioneringen så hela hårddisken "fuckade upp" sig och nu har jag ingen dator (igen) utan måste installera om allting (ytterliggare igen).

Innan jag ens kan starta en ominstallation måste jag krångla runt med massa annat för att kunna komma åt hårddisken och spara mina mail m.m. All mail ligger ju på hårddisken och vissa räkningar (som bredbandet t.ex) kommer som en faktura på mailen. Månadens ligger t.ex. i brevlådan just nu och utan den kan jag ju inte betala utan måste ringa dem nästa vecka och få den omskickad.

Varför ska allt krångla för? *suck*

Kommentarer
Postat av: guggenheim

Teknikens under... I hear you, brotha'!

2009-04-24 @ 23:39:58
URL: http://guggenheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0