Barnskor med 8 cm platå?

Satt som vanlig och funderade på allt mellan himmel och jord denna kväll.
Det är konstigt, men hjärnan går alltid på högvarv på kvällarna, allting i mitt liv gås igenom, och allt annat med för den delen.

Nåja, kom att tänka på att min dotter lyckats växa till sig till hela 112 cm lång vilket fick mig att vidare tänka på den stundande resan till Liseberg i sommar. För att få åka det mesta där så måste man vara 120 cm lång, så det fattas 8 cm för att lilltjejen ska kunna åka de riktigt roliga sakerna. (hon älskar ju allt som skrämmer slag på en vanlig gubbe som mig :P).

Chansen att hon växer 8 cm ytterliggare innan sommaren är ju minimal (och skulle hon det så blir det läkaren för att se vad i h-vete hehe), så funderar på om man ska ta och skaffa ett par skor med extra stora sulor. 8 cm för att vara exakt.

Någon som har ett par över, eller vet var man kan köpa? Storlek 29-30 borde funka. :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Du som är så händig borde ju kunna knåpa ihop ett par såna själv :D

Köp en sisådär 8par flipflops, sen är de bara till o klippa o klistra med sulorna! ;)

2009-03-06 @ 13:05:45
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Sketis

Uschamig, hata flipflop :P

2009-03-06 @ 17:03:02
URL: http://sketaful.blogg.se/
Postat av: Anette

Men de är nog bästa sättet att göra eget hemmabygge av platådojjor ;)

2009-03-08 @ 09:16:09
URL: http://min.blogg.se/
Postat av: Albenita

Micke... du är dum i huvet ;P

2009-03-09 @ 00:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0