Dubbla personligheter?

En kluven personlighet?Ja, vad är det jag lider av?
Dubbla personligheter?
Kluven?
Beslutsångest?
Dålig frisör i stan?

Nej nej. Jag bara lekte lite innan jag rakade av alltihop. Jag har kommit fram till den saken att en kvinna lätt och snabbt fixar sig lite extra med smink och kläder om hon vill känna sig lite piggare och lite ja, fräschare.
En man däremot har inte riktigt lika lätt om han vill "fixa till sig" lite extra. (jaja, män kan sminka sig o allt det där, men jag gör det fan inte :P). Nepp. Ska jag t.ex. kunna känna mig lite extra tillfixad, då gör jag bara som så att jag låter allting växa ohämmat under en tid, sen rakar jag bort det och känner mig genast både piggare o fräschare. Bara som en kul grej.

Och när ändå allt ska av. Ja, då kan man väl lika gärna leka lite innan, eller? :P

Kommentarer
Postat av: Anette

du skulle ps.a (alt. rakat) bort ögonbrynet med, då hade jag garvat :D

2009-03-20 @ 06:57:18
URL: http://min.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0