Förra veckan var min sista dag på jobbet

Jag var säsongsanställd, vilket betyder att jag har arbete så länge som det är högsäsong.

Nu när vi passerat mitten av augusti så har högsäsongen passerat och jag fick inget nytt schema att arbeta efter. Det har kännts lite tråkigt men samtidigt så har jag sett fram emot att ha lite ledig tid så jag kan fortsätta att få ordning i hemmet.

Den här veckan har jag jobbat tisdag och onsdag. Jag kunde inte torsdag (imorgon) för att jag fortfarande har lilltjejen och inte är riktigt klar med fritids. Däremot arbetar jag fredag och sedan även mån-ons nästa vecka. (minst)

Det är snäppet mer än det jag hade på schemat sista veckorna. :P

Så ledigheten är uppskjuten en stund till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0