Lördag...

En långsamt frammåtgående lördag som spenderats med att plocka i lägenheten och springa och kolla till lilltjejens fantastiska saker (hon sa så, "Se mina fantastiska saker") när hon satt vid min dator och spelade.

Hon spelar lite ibland men det brukar inte vara så mycket så när hon suttit under en lång tid och bara spelat så känner jag att det kanske är lite överdrivet spelande på gång här, men vafan, det är lördag och pappa är tråkig, regnet öser ner och bästa kompisen är inte hemma. Då tycker jag hon gott kan få ha en datornördsdag.

Så fort regnet upphörde frammåt eftermiddagen så kom solen fram och då blev det iaf en massa utelekar för lilltjejen så speldjävulen hade inte sitt grepp om hjenne så hårt som jag befarade. Det är skönt det iaf :)

Dagens sitat från lilltjejen
"Det är tur att jag bor i Sverige pappa så att jag förstår vad jag säger. Hade jag t.ex. bott i Tyskland så hade jag ju inte fattat alls vad jag sa."

Underbar tänkare min lilla älskling :)

Nu är hennes farmor på besök och jag ska strax rusa ner o köpa en pizza som mellanmål :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0