Back to the 80's

Juppz. Fantasin har försvunnit just nu så ett inlägg med massa text är inget jag klarar av att skapa just nu. Därför lägger jag upp en simpel bild istället, smart va?

Jag har sen förra våren lyckats skapa mig den ultimata 80-tals frillan iaf. Då jag innan brukade raka av mig håret lagom till våren så "råkade" jag få mig en rejäl solbränna innan jag han raka mig så jag lät håret vara. Ville inte springa runt med ett en blek skalp och solbränt ansikte då jag gjort det en gång och det var en avskräckande horribel syn.

Nu har jag tack vare arbetet fått mig en solbränna igen så håret är fortsatt orört. Inte ens toppat det, bara låtit det vara orört sen förra våren och denna fantastiska 80-tals frisyr blev slutprodukten.

Juppz. 80-tals frilla o bonnabränna...

Att jag sessutom, tack vare att jag arbetar till stor del utomhus, fått en riktig "bonnabränna" gör ju inte saken bättre, men jag antar att det bara är att leva med det och vara glad ändå.

Roligaste jag märkt av sen håret börjat växa ut är däremot att de flesta verkar tro att man rakar sig bara för att man börjar bli tunnhårig. Många saker kan sägas om mig, men tunnhårig är definitivt inte en av dem hehe :P

Det är däremot lite småkul att folk antar att man är det som rakad. Har vart en del bekanta som inte sett mig på ett tag, som efter att sett mig i denna horribla frisyr, inte kläcker ur sig något om att det ser förjekligt ut (för vackert vill jag inte påstå att jag tycker det är) utan stirrar med halvöppen mun innan de stammar fram "Men... men... Du är ju inte tunnhårig!".

Vill också be om ursäkt för att bilden ser lite "spännig" ut, det var inte meningen men det finns så mycket muskler att jag inte kan dölja dem haha... Näe, seriöst... Ända anledningen till "posen" var att det fanns inget annat sätt att få med både hår och bonnabränd arm på bild samtidigt då jag var tvungen att ta kortet själv med mobilen (så maxavstånd fick bli "armlängds". :P

Fan, blev visst en hel del text att skumma igenom trots allt. Inget av intresse iof men ändock. Antar att jag har lika svårt att sluta skriva när jag väl börjat som jag har att sluta prata (ni som mött mig vet hur sant det är :P)

Nu ska jag däremot avsluta rabblandet här, ha det gött.


Kommentarer
Postat av: Lina

ååååh det yär så svart =P hahah

2010-06-08 @ 09:04:59
URL: http://mzlinaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0