Det är dags att sova...

Börjar jobba först kl. 12 idag så ganska lugnt med sömnen.
Får dra mig upp lite tidigare då lilltjejen ska till dagis innan, men det är nog lugnt.

Både jag och lilltjejen sover iaf bättre nu för tiden. Jag har ju haft mina sömnproblem till o från innan (och lär väl ha dem igen så småning om) men nu sover jag djupt på nätterna iaf.

Lilltjejen har börjat med ordentliga nattetider, vilket är skitbra. Innan var hon uppe o sprang en 2-5 gg per kväll innan hon somnade med alla möjliga mräkliga ursäkter, men numera lägger hon sig utan att säga emot och när hon väl lagt sig så syns hon inte till mer föräns det e morgon.

Har vart hemma från arbetet idag dock, lilltjejen hade så förbannat jobbig hosta och var jekla förkyld så kunde inte lämna henne på dagis sån och hade ingen som kunde vara barnvakt under tiden jag arbetade.

Var skönt med en dag ledighet iof :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0