Från balkong till mysrum på en timma!

Spenderade en timme till att plocka ut allt från balkongen, damsuga, svabba och torka golv o väggar där för att sedan slänga in madrass och kuddar.

Slutprodukten?
Ett mysrum för lilltjejen och hennes kompis. Smällde även upp en av mina bärbara i andra änden av balkongen så de kunde kika på film och efter att kollat på filmen Bolt och käkat chips och ostbollar samt druckit lite läskedryck så sover de nu båda på min balkong :)


Bilden tagen i mörker med mobilkamera så den ser skit ut,
men den ger en idé av hur det ser ut iaf.


Med en lykta med tre värmeljus och kuddar o madrass o allt så var det två överlyckliga småtjejer iaf. De hoppade av glädje och tyckte det var helt fantastiskt bra "överraskning".

Kan säga att deras glädje gjorde mig lycklig som tusan så det var en vinn-vinn.... :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Nä men åååh! Jag minns när jag och min vän sov på hennes balkong, fast vi hade ingen lyx att ligga på en inglasad! Vi fick allt ta o smälla upp ett tält där. Va mysigt de ser ut o ha det!

2010-06-21 @ 09:41:09
URL: http://lenaslife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh jag vill också ha en sådan myshörna! Damn. Att inte ha balkong i sommartid borde vara dödssfatt på egentligen.

2010-06-28 @ 12:19:46
URL: http://hannanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0