Helgen!

Helg, ledig, inget arbete bara vila...

...eller också hjälper man polaren flytta kl 09 på lördags morgon!

Nåja. Har ju söndagen kvar iaf. Alltid något.
Onsdagen är enbart en dimma för mig. Arbetade 8-17 men kom inte ifrån jobbet förrän kl. 18. Kom innanför dörren, la mig på soffan, slocknade dirket och vaknade först kl. 23. Bara att gå o lägga sig med andra ord.

Idag har vart en halvseg dag. Arbetet 8-17 och en massa skit krånglade. Kunde inte skriva ut prislappar för skrivarn inte funka. Eltrucken har slitit sönder en gummipackning i ena hjulet så den sliter till åt sidorna när man minst anar det och och jag har forfarande inte gjort något mer i lägenheten än att plocka ner datorbordet.

Disken börjar bli eklii...


..imorgon, efter arbete 09-18, då djävlar ska här städas...
...eller sovas... hmm... Jag har ju söndagen som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0