Nerplockande av möbler inför flytt...

...påbörjad! :)

Arbetat 8-17 idag, fast jag kom inte iväg från jobbet förrän 18:30 ändå. Sega jag som hade saker att fixa, fast obetalt hehe.

När jag kom hem idag så påbörjade jag iaf fas ett inför flytten i slutet av denna månad. Jag skruvade ner datorbordet ;P. Det är en av de saker som är krångligast då det e fullt av en massa saker, inte bara dator, men genom att finfördela alla prylar över resten av lägenheten så fick jag tillslut datorbordet tomt och kunde skruva isär det.

Under hela denna tid var min dator avstängd, vilket varade i två timmar och således är ett rekord för i år över hur lång tid datorn vart avstängd i ett sträck. (jag har startat om den i genomsnitt var 12:e dag pga av uppdateringar).

Passade på att dammsuga ur datorn på allt damm som samlats och det var definitivt något den behövde. Note to self. Köp fläktfilter!

Nu har jag datorn på vardagsrumsbordet och sitter i soffan och surfar. Funkar skitbra då jag pressat in dator, vardagsrumsbord samt soffa i samma hörn som datorn stod i innan. Blev skitmysig lityen "nördhörna" och nu är det ju hur trevligt som helst att glo på film på datorn. Fast viktigast. Resten av rummet har jag inte något behov att använda mer än att passera på väg till kök, balkong, sovrum eller ut. Så då kan jag stapla upp allt jag packar ihop där. Perfekt.

Min myshörna is fantastic!

Kommentarer
Postat av: KAJSAAAAAAAA

Jim morrison, vacker som fan!

2010-06-19 @ 18:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0