Snart dags att flytta!

Juppz. Den 1:e är det meningen att nya lägenheten ska vara redo att flyttas in i.
Samma dag arbetar jag 08-19. Så inflytt blir det nog inte förrän på fredagen.

Att jag har packat sammanlagt 3 lådor än så länge, tre lådor med saker som det inte ens märks av i lägenheten att de är borta, det gör inte saken bättre. Borde igentligen fixa med sån't idag då jag slutat tidigare men är helt jekla färdig.

Imorgon, då jeklar ska jag ta tag i det och börja packa ihop så mycket jag bara kan. Ledig hela dan och som sig så bör så säger de på SMHI att morgondagen kommer vara enda regniga dagen på hela veckan. :P

Stressen börjar lite smått krypa sig på. Borde vart klar med packandet vid det här laget, men men.. Dottern har ju vart här och det har liksom inte vart läge hehe.

Oh well!

Till er som sitter o tänker "fan va lat han är" så har jag bara följande bild att svara med ;)

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Svar: haha Great! Emma - Joel 1-0

2010-07-11 @ 09:50:32
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Svar: Äsch vafan! Alla kan ju lära sig :D

2010-07-17 @ 10:41:07
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0