Trött är en underdrift.

Arbetat ytterliggare ett 12-timmars pass idag och borde nog ha somnat för länge sen. Den trötthet jag känner nu är inte av denna värld. Benen höll på att vika sig när jag reste mig.

Nåja. Sova så fort jag lyckas ropa in katten. Måste dessutom upp hyfsat tidigt imorgon opch börja plocka iordning lyan. SKa ju flytta i slutet av månaden och tills dess ska det tapetseras om i sovrummet här så jag slipper pröjsa för att hyresvärden gör det. Lilltjejen har använt väggarna som mål för hennes fantastiska målartalang när hon var mindre. Jag gillar det, men kanske inte hon som ska flytta in efter mig. :P

Fick en smärre chock över hur förbannat gammal jag blivit förresten.
Gick till affären innan jag gick hem och bara kände mig förbannad över alla fulla ungjeklar.

Typisk åldersvarning :P

Nepp... g'natt

Kommentarer
Postat av: Lena

snäll du e :) Fast jag är inte helt nöjd med den.. vart ska du flytta?

Man får väl komma o hälsa på när du flyttat till din nya lya!

2010-06-05 @ 12:39:56
URL: http://lenaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0